Viktig informasjon ang kompaniene ved vår skole:

For å danse i Moderne komp/Jazz Komp 13-18 år må en danse klassisk i tillegg til teknikk klasse for aktuelt stilart som jazz og moderne.

For å kunne danse i JD UNG må du også danse Jazz eller Moderne parti.

Trenger ikke å danse klassisk for å være del av JD UNG. For å være del av JD Hip Hop Crew må du også danse Hip Hop klasse hos oss.

FORESTILLINGER:

Uke og dato for våren 2024 forestillinger i  Ullensaker Kulturhus vil vi komme med nærmere dato snart.

HØSTEN ÅRET 2024:

I uke 43, vil det ikke være vanlige klasser.
Jessheim danseskole arrangerer ballett, moderne og jazzeksamen for våre elever. Målet med eksamen er å styrke elevenes mestringskompetanse gjennom målrettet undervisning. Dette er motiverende og fremmer læring for både elever og pedagoger. Eksamen er frivillig.
For de andre elevene ved skolen vil vi ha en fremvisning av noe av det elevene har jobbet med dette året så lang.
Mer informasjon kommer i løpet av høstsemesteret 2024.

Viktig informasjon ang påmelding:

Timeplanen fungerer som følgende: Hovedregelen er at du minimum må ha danset 2-3 år ved Jessheim Danseskole (Jessheim Ballettskole) for å gå på et øvet kurs. Du må ha danset på det gjeldende kurset i to år. For å gå på moderne kurs må du ha danset på et annet kurs i to år. Kun Øvet i moderne. Du må melde deg på innenfor riktig aldersgruppe. Eks: Er du fem år, men fyller seks i løpet av 2024 kan du gå på et Jazz kurs for 6-7 år. Fyller du 4 år i løpet av 2024 må du gå på barnedans for 4-5 år. Er du usikker på nivå og kurs for ditt barn ta kontakt med Elita på mail.