I år fyller skolen 25 år og av den grunn gjør vi en markering med 3 ulike forestillinger for skolen. To av forestillinene vil bli vår elevjubileumsforestilling. Det vil si at alle danseklasser har blitt delt inn i to grupper, som fordeles på to ulike forestillinger, hver forestilling vil ha lik startnummer som gjøres av elever i kompani og Crew. Hvert nummer i forestillingene, vil alle partier ha en markering av et jubileumsår frem til året 25.... Vi må fortsatt holde noe hemmelig, så mer info vil komme etterhvert. I forbinndelse med vårt jubileum har Jessheim Danseskole fått støtte fra kommunen for å gjøre en kunstnerisk markering i dans her i kommunen i trå med vårt jubilleumsår i år med en egen forestilling med elever i kompaniene og Crew, og med profesjonelle dansekunstnere i forestillingen.

GENERALPRØVE
«25» - en jubileumsforestilling
Onsdag 5. juni kl 17:30 GENERALPRØVEN kjøres for denne forestillingen tirsdag 4. juni kl 16:30-18:00, oppmøte kl 16:00

NB! Elever som danser barnedans 4- 5 år eller danser i 6-8 års partiet med Elita danser ikke generalprøven. Vi ser dere på forestillingsdagen 5. juni. Alle andre møter som avtalt.
«25» - en jubileumsforestilling

Torsdag 6. juni kl 17:30 GENERALPRØVEN kjøres for denne forestillingen tirsdag 4. juni kl 18:30-20:00, oppmøte kl 18:00

Info for KOMPANIFORESTILLING:  O P I A – å se hverandre, onsdag 5. juni kl 20:00

GENERALPRØVE kjøres for denne forestillingen tirsdag 4. juni kl 20:15-21:45, Oppmøte kl 20:00

Elever kan reise hjem etter og ha danset sin dans/danser under generalprøven på scenen.

Vi er fult klar over det blir lange dager og mange timer på kulturhuset denne forestillingsuken.
Vi minner nok en gang å ta med dere nok mat og drikke til timene bak scenen.