Nå er det ikke lenge til skoleforestilling for alle våre elever.
Billetter ligger nå ute for salg! Her kommer litt info til dere foresatte og elever rundt forestilling Nr 1 kl 17:30
og forestilling Nr 2 kl 20:00. Elevene skal møte opp i Kong Rakne-Ullensaker kulturhus ved forestillinger
og benytter inngangen til Black Box i Ullensaker Kulturhus.
Døren til Black Box finner dere ved siden av inngangen til Kong Rakne. NB! Forestillingsdagen Tirsdag 5. desember er det oppmøte i Black Box. Forestilling 1: Alle 8+ møter opp kl 16:30, og 4-7 år møter opp kl 17:00. Forestilling 2: Alle 10+ møter opp kl 19:15.

Billetter ligger ute hos Ullensaker Kulturhus

JESSHEIM DANSESKOLE presenterer JULEMIRAKELET En danseforestilling inspirert av den kjente filmen De fem legendene. Flere steder i verden lever håpet, troen og fantasien hos mange, men hva vil skje om de blir borte? En skremmende trussel truer jorda vår… Selve Pitch, Busemannen lever for å spre mørke og frykt over hele verden nå. Ja, faktisk så tar den knekken på all barnetro i verden…. Legendene vi kjenner, vil kjempe for å forsvare håpet, troen og fantasien som lever i oss alle. Du tenker kanskje, lever virkelig legendene Nissen, Tannfeen, Ole Lukkeøye, Påskeharen og Kong Vinter?